Co je online marketing a co do něj všechno patří?

Online marketing je souborem činností, které se provádějí v prostředí internetu a vedou k vyššímu prodeji produktů a služeb a pochopitelně vyšším ziskům. Tento pojem je poměrně široký a zahrnuje mnoho podkategorií. Specialisté se přitom většinou soustřeďují pouze na jednu něco pár z nich. Marketingová agentura https://www.seolight.cz/digitalni-agentura je nejlepším místem, které může zvolit pro úspěch svého webu i obchodu. Dokáží si totiž poradit se vším, co vám bude připadat jako španělská vesnice. Do podkategorií lze zařadit:

  • SEO (Search Engine Optimization),

  • sociální sítě,

  • obsahový marketing,

  • e-mailing,

  • UX (User Experience),

  • webdesing.

Digitální marketing kategorie

Sociální sítě

Tyto platformy jsou dnes téměř důležitější, než samotný web. Chodí na ně téměř všichni uživatelé a mnoho z nich vás objeví právě tímto způsobem. Myslete ale na to, že neexistuje jediný předmět nebo služba, která se hodí na všechny platformy. Musíte proto myslet na to, co nabízíte a kde se shromažďují zákazníci, na které cílíte. Matky na mateřské například hodně využívají Instagram, zatímco finanční poradce spíš najdete na Twitteru.

Online marketing tvorba

SEO a obsahový marketing

Tyto dvě kategorie jsou neodmyslitelně spojené. Bez kvalitního obsahu se zde neobejdete a právě ten je také hlavním králem tohoto typu propagace. Zde je zapotřebí myslet především na to, že každý z vyhledávačů používá jiné algoritmy a má jiné parametry na to, co je skutečně zajímá a podle čeho ukazují výsledky svým uživatelům. Podle toho by měla být připravena strategie a vytvořen obsah.

 

Zapomenout ale nesmíte ani na fakt, že texty jsou určené pro normální lidi a ne pouze pro roboty. Měly bý být proto relevantní, kvalitní a čtivé. Optimalizace webu vám pomůže dostat se v organickém vyhledávání na co nejvyšší pozice. Právě zde můžete zaujmout spoustu lidí, protože těmto výsledkům věří mnohem více než placené propagaci (PPC).