Období, při kterých nejvíce přibíráme

Nárůstu hmotnosti se v průběhu našeho života, nevyhne ani jeden z nás. Nezáleží na tom, jestli jste muž nebo žena, protože se s velkou pravděpodobností setkáte s různým obdobím, kdy vaše tělesná hmotnost bude stoupat nahoru.

..1         DOSPÍVÁNÍ

Prvním obdobím, které má za následek změnu vaší hmotnosti – je puberta. Dospívání je vždy plné změn (fyzických i duševních), které sebou přináší i pocit, že nemáte nic pod kontrolou.
V jeho průběhu se můžete setkat s tím, že máte vyšší apetit nebo jednoduše přibíráte – ani nevíte jak. Je to ovšem naprosto v pořádku, protože se jedná o přirozený stav, kterým si musíte projít. Současně má puberta na svědomí i to, že máte vyšší chuť sportovat a hýbat se, díky čemu se i brzy dopracujete k tomu, že vaše váha půjde dolů.
měření pasu

..2         ANTIKONCEPCE

Ženy by mohly vyprávět o tom, jak se po lécích, jakými jsou antikoncepční pilulky, změnila jejich postava. Není to sice pravidlem, ale stává se více než často, že se setkáte s přibíráním, které nebudete moct nijak ovlivnit.

..3         NEMOC

Rovněž je přímo nemožné, ovlivnit nekontrolovatelný nárůst hmotnosti v případě, že máte zdravotní potíže. Může se jednat o problémy se štítnou žlázou nebo jiné, které mají na svědomí váš aktuální stav, kdy se necítíte fyzicky právě nejlépe.
Je důležité, poradit se s vaším lékařem a nepodnikat zbytečně rapidní diety, které vám stejně nepomůžou, ale naopak – jen vás oslabí.
čekání na zázrak zrození

..4         TĚHOTENSTVÍ

Mnoho žen tvrdí, že je to nejkrásnější přibírání na váze, jaké může žena zažít. Většina z nich ale dobře ví, že je to nesmysl, protože se v období těhotenství častěji než s přirozeným přibíráním setkáte s tím, že se budete přejídat.
A pochopitelně, že po porodu bude boj s nadbytečnými kilogramy – o to těžší. Důležité je především to, stravovat se vyváženě a zdravě.

..5         ROZCHOD

To, že se vaše tělesná hmotnost vyšplhá v průběhu několika týdnů nahoru, může být i psychického rázu. V mnoha případech řešíme ukončení vztahu, které nesnášíme dobře, velkým množstvím jídla, které nám dokonale vynahradí to, jak se trápíme.
Přináší nám v nelehkých časech příjemné a pozitivní pocity, které potřebujeme ze všeho nejvíce.Správné to ovšem není a později to pochopí každý z vás, že zahánět smutek jídlem, není ani zdravé a ani prospěšné.

4.2
04